Aviso

Hem detectat que utilitza un bloquejador de finestres emergents. Per utilitzar certes funcionalitats, caldrà que permeti les finestres emergents o deshabilitar el software de bloqueig que estigui utilitzant.

Hem detectat que utilitza un navegador no suportat. Si desitja continuar utilitzant aquest navegador, és possible que la web no es mostri de forma correcta. Per veure la llista de navegadors suportats, si us plau visiti wiki.smartsimple.com/wiki/Browser.

Conegui els nostres

Sistema d'ajuts de la Fundació 'la Caixa'

Benvingut/da a la plataforma de la Fundació ''la Caixa'' per a la presentació i avaluació de propostes. Podrà trobar tota la informació sobre les convocatòries de la Fundació "la Caixa" a la nostra web

Contacte

Si té cap problema mentre fa ús de la nostra plataforma o té dubtes sobre els nostres processos de convocatòries, si us plau contacteu-nos a info@contact.fundacionlacaixa.org.